fredag 28. desember 2012

Vinteren så langt

Nå var det virkelig lenge siden sist blogg innlegg, grunnen til det er at jeg har de siste mnd vært veldig psykisk dårlig, og ikke fått til å blogge. Eller strikke så mye for den saks skyld. Men nå har jeg nettopp vært innlagt i 6 uker, og nå går ting bedre. Så da får man bare krysse fingrene for at neste år ikke blir like bratt. Men nok om det, jeg vil ikke at dette skal være en blogg om det.

Dette er hva jeg har strikket i det siste:
En hals i eskimo, i julegave til en venninne, som jeg selvfølgelig ikke fikk tatt et ferdig bilde av før jeg ga den bort.

Et par Gaza-selbuvotter til min mor i julegave, heller ikke disse fikk jeg tatt noe ferdig bilde av, men det skal jeg få gjort.

Også har jeg påbegynt en ny genser til meg selv i baby merino.

Jeg har strikket ett par andre ting også så de kommer det bilde av etterhvert.


Jeg har i det siste lagt merke til at jeg er mye mer glad i å begynne på prosjekter en å ferdigstille dem. Så det jeg har som UFOer nå er:
Cardigan til søsteren min (mangler ermer)
Driftwood til meg selv (mangler ermer)
En vinterturban (halvferdig)
Skjerf (halvferdig)


Pluss at jeg har kjøpt inn garn til en hel del andre prosjekter.

6 kommentarer:

  1. Så vondt å lese at du ikke har hatt det bra. Så fint at du føler deg bedre! Syns det var lurt at du strikker genser til deg selv etter alle julegavene. Det har du fortjent! :)

    SvarSlett
  2. Kanskje du kan alliere deg med noen som kan strikke ferdig for deg:-)

    Ønsker deg god bedring:-)

    SvarSlett
  3. Så fint å høre at du har det bedre nå! Krysser fingre og tær for at 2013 blir et bedre år for deg.
    Gleder meg til å se genseren din ferdig, fin gråfarge synes jeg :)

    SvarSlett
  4. Godt at det er hjelp å få og at det går bedre med deg. Lykke til med genseren! Den blir nok ferdig skal du se. Det er nok flere enn deg som er ivrigere i begynnelsen enn på slutten av et prosjekt. Det vi ofte glømmer er at mesteparten av jobben allerede er gjort, og at det bare tar noen kvelder å komme i mål. Tvi tvi med UFO-ene!

    Ha ei fortsatt fin romjul!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Fortsatt god jul, og så ønsker jeg deg et mye bedre år igjen 2013!

    SvarSlett
  6. Fortsatt fin jul til deg ;o) UFO er må man ha, det er ofte prosessen som er viktig, ikke resultatet.. Tenk for en kjedelig dag det hadde vært hvis alt var ferdig? Stor julehlsen fra nord, klem

    SvarSlett