fredag 24. mai 2013

Ferdig jakke

Har blitt en stund siden sist blogg innlegg, men jeg orker ikke stresse med det, for jeg vil at bloggingen skal være noe lystbetont.

Tidlig i vår ble jeg endelig ferdig med jakken til søsteren min. Den ble strikket i halvpatent, som du kan se bedre bilde av her. Hun var veldig fornøyd med den, og det var jeg også.


For en stund tilbake var jeg også så heldig å vinne en give away fra Birgirsdottir, i pakken var det en oppskrift på en kjole, herlig islandskgarn til å strikke den av, en strømpebukse og t-skjorte til å ha til kjolen.


Ha en god helg alle sammen:)



5 kommentarer:

  1. Herlig jakke, den så så god ut!
    Gratulerer med premie, alltid gøy å vinne :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, alltid hyggelig med komplimenter:)

      Slett
  2. Kjempefin og praktisk jakke! Denne kommer garantert til å bli brukt.
    Og for en flott giveaway du har vunnet! Gratulerer!

    Ha ei riktig fin helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Kjempe fin jakke!! ha en fiiiin helg!!

    SvarSlett
  4. Så heldig du har vært! Å vinne både oppskrift og garn ;o) Og jakken var perfekt, har hatt flere ensfargede patentstikkede og de passer alt ;o)

    SvarSlett